De brief van Engie

Tijdens de informatiebijeenkomst op 21 september over de biovergisters is toegezegd om de brief van Engie, waarin Engie meedeelt te stoppen met de ontwikkeling van het plan voor de biovergister […]

Nieuws biovergisters week 31 en 32

Een update over de afgelopen twee weken van dorpsbelang en actiecomité No Shit: Op 3 augustus zijn vier verschillende protestborden geplaatst langs de N357, gemaakt door Marrumer beeldend kunstenaars.

Raamposters No Shit verspreid in Marrum

In Marrum zijn/worden flyers verspreid die inwoners voor het raam van woning of auto kunnen hangen om steun te betuigen aan de actie tegen de komst van de mestvergisters in […]